Het is bijna zover! - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Jordy Rouwenhorst - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Jordy Rouwenhorst - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Jordy

Blijf op de hoogte en volg Jordy

15 Augustus 2016 | Nederland, Lochem

Hey Hallo mensen,

Donderdag is het dan eindelijk zover, dan vlieg ik naar de States!
Nadat ik dit weekend al een afscheidsfeestje heb gegeven zal ik deze week nog afscheid nemen van een paar vrienden en familie. Natuurlijk is afscheid nemen niet altijd leuk, maar bij mij overheerst vooral de enorme zin die ik in mijn avontuur heb :)
En het is ook maar een afscheid voor even, want over 10 maandjes kom ik gewoon weer terug hoor, maken jullie je maar geen zorgen ;)

Donderdag vertrek ik dus. Ik zal eerst s'ochtends met 4 meiden die ook via STS (mijn uitwisselingsorganisatie) naar Amerika gaan vanaf Schiphol naar Londen vliegen en daar vandaan zullen we met een grote groep scholieren naar New York vliegen.

In New York zullen we met een grote groep op Prep Course gaan, we worden dan in 4 dagen nog eens helemaal voorbereid op ons jaar. We zullen veel Amerikaanse dingen leren, gaan leuke activiteiten doen en we gaan natuurlijk New York in!!
Maandag vlieg ik dan naar mijn gastgezin, ik heb al veel contact gehad en weet dat ik in een goed en lief gastgezin terecht kom!
Mijn gastgezin bestaat uit Jason (mijn hostdad), Paula (mijn hostmom) en ik krijg zussen; 3 maar liefst! De jongste is de enigste die nog thuis woont, dus de andere twee zal ik wat minder zien...

Ik kom te wonen in een piepklein dorpje, als je het al een dorpje mag noemen, genaamd Cornville in de staat Maine. Als ik er aan kom zal ik heeerlijk weer aantreffen: het is daar nu vaak meer dan 30 graden, zitten jullie hier allemaal in ons koude kikkerlandje met 20 graden ;)
S'winters ben ik het die het koud gaat hebben, het kan daar dan -30 zijn...

Via dit blog wil ik jullie op de hoogte houden van wat ik allemaal beleef, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

  • 16 Augustus 2016 - 08:50

    Jeanine Meuwissen:

    Jordy, Ad en ik wensen je heel veel plezier. We gaan je volgen.
    Lieve groet,
    Jeanine

  • 16 Augustus 2016 - 09:12

    Sandra Harmsen:

    Heeeeel veel plezier in de Srates Jordemans.
    Ik hoop dat je onmundig gast genieten

    Knuf sandra

  • 16 Augustus 2016 - 09:14

    Sandra :

    Lekker hoor die automatische correctie op je telefoon....... niet dus.
    Maar je zult snappen wat ik bedoel

  • 16 Augustus 2016 - 16:22

    Loes:

    Hoi Jordy, nou ik heb me aangemeld voor de maillijst. Heb een fantastische tijd en ik kijk uit naar je belevenissen. En niet vergeten om tussendoor ook de slingers op te hangen ;-) Groetjes Loes

  • 21 Augustus 2016 - 18:01

    Bertha Rouwenhorst:

    Lieve Jordy ,
    Wat leuk om je verhaal te lezen
    Nogmaals alle goeds en geniet er van
    Groetejes oma

  • 23 Augustus 2016 - 22:51

    Peguinkiller69:

    Joehoeeee groetjes daar

  • 23 Augustus 2016 - 22:52

    Rouwie420blazeit:

    Doiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jordy

Actief sinds 15 Aug. 2016
Verslag gelezen: 1338
Totaal aantal bezoekers 7281

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2016 - 28 Juni 2017

Uitwisseling VS

Landen bezocht: